KAUPADE OSTU JA MÜÜGI EESKIRJAD
1. ÜLDSÄTTED
- Käesolevad kaupade ostu-müügitingimused koos muude dokumentidega, millele käesolevates tingimustes viidatakse (edaspidi “tingimused”), moodustavad poolte jaoks siduva juriidilise dokumendi, milles on sätestatud Ostja ja Müüja õigused, kohustused ja vastutus seoses Ostja poolt e-poes kaupade ostmisega. www.sincereskin.lt (edaspidi E-pood ). Müüja kohustub tarnima kaubad Ostjale vastavalt käesolevatele tingimustele ja Ostja kohustub tellitud kaubad vastu võtma ja nende eest tasuma vastavalt käesolevatele tingimustele.
- Veebipoe kasutamisega ja Kaupade tellimisega sellest, samuti Konto loomisega kinnitate, et olete teadlik käesolevatest Tingimustest ja nendes sätestatud Ostja õigustest ja kohustustest ning nõustute neid tingimusteta ja tagasivõtmatult järgima. Kui Ostja ei nõustu võtma ja täitma kõiki käesolevates Tingimustes sätestatud kohustusi, ei ole tal õigust e-poodi kasutada, konto registreerida ja seal kaupu osta.
- Käesolevates eeskirjades kasutatavatel suurtähtedega terminitel on allpool esitatud tähendus:
- Reeglid – käesolevas e-poes sisalduvad reeglid on poolte jaoks siduv juriidiline dokument, mis kehtestab e-poe kasutamise ja selles pakutavate kaupade ostmise ja müümise tingimused, samuti poolte õigused, kohustused ja vastutuse nende reeglite rikkumise korral.
- Kaup – kaup, mida pakutakse ostmiseks või müüakse Ostjale Müüja hallatava e-poe kaudu.
- Müüja – MB “Terra agora”, juriidiline kood 306654700, kaupluse aadress I. Simonaitytės g. 9-12, Vilnius, Leedu. Müüja andmeid kogutakse ja säilitatakse juriidiliste isikute registris, registri haldaja on Riigi Ettevõtlusregistrite Keskus. Lisateave Müüja kohta on kättesaadav e-poe rubriigis Meie kohta ja Kontakt.
- Ostja – füüsiline isik, kes kasutab veebipoodi ja ostab seal kaupu oma äritegevuse, kaubanduse, käsitöö või elukutsega mitteseotud eesmärkidel (tarbimise eesmärgil).
- Konto – Kliendi e-poes registreerimise tulemus, mis loob Kliendi isikliku konto, kuhu salvestatakse tema isikuandmed ja tellimuste ajalugu.
- Isikuandmed – igasugune teave, mida Müüja kogub Ostja või tema esindaja (füüsilise isiku) kohta, nagu on määratletud Euroopa Parlamendi ja nõukogu 27. aprilli 2016. aasta määruse (EL) 2016/679 (füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise kohta ning direktiivi 95/46/EÜ kehtetuks tunnistamise kohta (isikuandmete kaitse üldmäärus)) artikli 4 lõikes 1.
- Pooled on müüja ja ostja.
- Ostu-müügileping konkreetse Toote ostmiseks loetakse sõlmituks hetkest, mil Ostja on e-poes loonud ostukorvi, märkinud tarneaadressi või registreerunud kontole, valinud makseviisi ja kinnitanud, et on tutvunud käesolevate tingimustega, kinnitanud kauba tellimise ja tasub selle eest vastavalt käesolevates tingimustes sätestatud korrale.
- Müüja töötleb Ostja isikuandmeid kooskõlas privaatsuspoliitikaga. Isikuandmete kaitse ja privaatsuspoliitika sisaldab olulisi sätteid Tingimustes ja on soovitatav, et Ostja loeks selle hoolikalt läbi, et veenduda, et kõik privaatsuspoliitika sätted on Ostja poolt mõistetud ja aktsepteeritud, veebipoe jaotises Privaatsuspoliitika.
- Käesolevad eeskirjad on koostatud kooskõlas Leedu Vabariigi tsiviilkoodeksiga (Žin., 2000, nr. 74-2262), Leedu Vabariigi tarbijaõiguste kaitse seadusega (Žin, 1994, nr 94-1833; 2000, nr 85-2581; 2007, nr 12-488) ja Leedu Vabariigi valitsuse 11. juuni 2001. aasta resolutsiooniga nr 697 “Jaekaubanduse eeskirjade heakskiitmise kohta” (Žin., 2001, nr 51-1778; TAR, 28-07-2014, nr 2014-10565) kinnitatud jaekaubanduse eeskirjadega, kooskõlas teiste Leedu Vabariigi õigusaktidega ja kaupade ostu-müügi väljakujunenud hea äritegevusega. Kui mõni käesolevate tingimuste säte on vastuolus Leedu Vabariigi õigusaktidega või muutub mingil põhjusel täielikult või osaliselt kehtetuks, ei muuda see käesolevate tingimuste ülejäänud sätteid kehtetuks.
- Müüja jätab endale õiguse neid tingimusi igal ajal muuta, muuta või täiendada. Ostjat teavitatakse tingimuste muudatustest veebipoes. Tingimuste muudatused jõustuvad pärast nende avaldamist e-poes. Ostja suhtes kohaldatakse e-poes ostude tegemisel Tingimuste Tellimuse kinnitamise ajal kehtivat versiooni.
2. KAUBAD, NENDE HIND NING MAKSMISE JA TARNIMISE KORD
- Kogu teave Kaupade kohta, nende hind ja nende suhtes kohaldatav tootja garantiiaeg, kui see on olemas, peab olema märgitud Veebipoes olevate Kaupade kirjeldustes. E-poes olevad Kauba fotod on üksnes illustratiivsed ja Kauba värvid, kirjad, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, pakend ja/või muud omadused võivad nende visuaalsete omaduste tõttu erineda tegelikest Kaubadest ning seetõttu peaks Ostja Kauba ostmisel alati tutvuma Kauba kohta käiva teabega E-poes pakutavate konkreetsete Kaupade tootekirjeldustes.
- Kaupade hind e-poes on märgitud eurodes, kaasa arvatud käibemaksumäär ja muud maksud, kui neid kohaldatakse vastavalt kehtivatele õigusaktidele, samuti kaupade hinnale kohaldatav allahindlus, kui see on olemas.
- Ostja võib kaupade eest tasuda ühega järgmistest tellimise ajal pakutavatest meetoditest:
- kasutades internetipanka;
- maksekaart;
- muudel veebipoes täpsustatud viisidel.
- Müüja kinnitab kauba tellimuse, kui ostja on kauba eest tasunud tingimuste punktis 2.3 sätestatud viisil, ning teavitab ostjat kauba tellimuse kinnitamisest tema kontol märgitud e-posti teel.
- Tingimustega nõustudes nõustub Ostja sellega, et erandlikel asjaoludel võib Müüja jätta kauba tellimuse kinnitamata või tühistada ja kehtetuks tunnistada kinnitatud kauba tellimuse, kui Müüja ei ole kinnitanud kauba tellimust e-posti kasutamise tõttu. tehniline viga Müüja veebipoe infosüsteemides, ilmsete (ekslike) vigade parandamine või muud objektiivsed olulised põhjused, mis ei ole Müüja kontrolli all (koos tõenditega selliste põhjuste toetuseks), kui Toote kirjelduses nimetatud Toode ei ole Müüja ladudes saadaval ja tootjalt tarnimine võtab ebaproportsionaalselt kaua aega ja/või kui nimetatud Toodet enam ei toodeta ja/või kui Toote hind on muutunud. Ostjat teavitatakse viivitamatult tellimuse lõpetamisest või tühistamisest või kinnituse tühistamisest või kauba tarnekuupäeva, hinna või muude tingimuste muutumisest tema kontol või kauba tellimisel märgitud e-posti aadressil. Kauba tarnetähtaegade, hinna või muude tarnetingimuste muutumise korral kohustub Müüja võtma viivitamatult ühendust Ostjaga, et leppida kokku tarnetingimustes ja muudes tingimustes. Tellimuse tühistamise korral käesolevas punktis sätestatud korras kohustub Müüja hüvitama Ostjale kõik summad, mille Ostja on maksnud sellise tühistatud tellimuse eest.
- Tingimustega nõustudes nõustub Ostja sellega, et kauba ostudokumendid, st käibemaksuarve, võib Ostjale füüsiliselt esitada kauba üleandmise ajal. Käibemaksuarvetel esitatakse andmed müüja, valitud kauba, kauba koguse, tehtavate allahindluste, kauba lõpphinna, sealhulgas kõigi maksude kohta, ning kõik muud vajalikud andmed, mis tuleb esitada vastavalt raamatupidamisdokumente reguleerivatele õigusaktidele.
- Kaup toimetatakse Ostjale kätte ühel järgmistest viisidest, mille Ostja on kauba tellimisel valinud:
- Postkontori kättetoimetamisteenus;
- Kodutarne teenus.
- Tarneteenuse hind on märgitud kauba tellimise ajal.
- Ostja kohustub Kauba tellimisel koju kättetoimetamise teenuse valimisel täpsustama Kauba täpse tarneaadressi. Kui Ostja ei võta Kaupa isiklikult vastu, kui see toimetatakse Ostja poolt määratud aadressile, on Müüjal õigus anda Kaup üle teisele kolmandale isikule Ostja poolt määratud aadressil ning Ostjal ei ole õigust nõuda Müüjalt Kauba üleandmist ebasobivale isikule.
- Müüja tarnib kauba Ostjale vastavalt e-poe jaotisele. Tarnetingimused tingimuste kohaselt. Tarnetingimused ei kehti juhul, kui Müüja laos ei ole soovitud kaupa ja Ostjat teavitatakse tellitud kauba puudumisest. Nende tingimustega nõustudes nõustub Ostja sellega, et erandlikel asjaoludel võib Kauba tarne viibida ettenägematute asjaolude tõttu, mis ei ole Müüja kontrolli all. Sellisel juhul kohustub Müüja võtma viivitamatult ühendust Ostjaga, et leppida kokku tarnetingimustes ja muudes tingimustes.
- Kauba Ostjale üleandmise ajal kontrollib Ostja koos Müüja esindaja või kulleriga saadetise ja kauba seisukorda ning allkirjastab saadetise üleandmis- ja vastuvõtudokumendi. Pärast seda, kui ostja on allkirjastanud kaubasaadetise üleandmis- ja vastuvõtudokumendi, loetakse, et kaup on üle antud nõuetekohases seisukorras, ilma igasuguste defektideta, mis ei ole tingitud tootmisvigadest, ja ilma igasuguste vastuoludeta kauba koostamisel (mida on võimalik tuvastada kauba välisel kontrollimisel). Kui ostja märkab, et kauba pakend on kahjustatud (kortsus, märg või muul viisil väliselt kahjustatud), kaup on kahjustatud ja/või kaup ei ole nõuetekohases seisukorras, märgib ostja selle kulleri juuresolekul üleandmis-/vastuvõtudokumendis ning vabas vormis saatelehel ja/või kauba kahjustuste/vastavuse aruandes. Kui ostja seda ei tee, vabaneb müüja vastutusest kauba kahjustuste eest, kui need ei ole tingitud tootmisveast, samuti kauba mittevastavuse eest seoses kauba kokkupanekuga, tingimusel, et selline mittevastavus on tuvastatav kauba välise kontrolliga.
- Kauba juhusliku kadumise või kahjustumise risk läheb üle Ostjale alates kauba üleandmisest Ostjale.
- Kui Ostja on tasunud kauba eest ja kauba tarnimise eest, kuid ei võta kaupa tähtaegselt vastu või ei suuda kaupa Ostjale üle anda, lepivad pooled 5 tööpäeva jooksul kokku kauba üleandmise teises ajas ja/või meetodis, millisel juhul kannab Ostja kauba üleandmisega seotud lisakulud (kui need on olemas). Kui Ostjaga ei ole võimalik 5 tööpäeva jooksul ühendust võtta või kui Kaupa ei toimetata Ostjale uuesti kohale või kui Ostja ei suuda Kaupa uuesti kohale toimetada, loetakse Kauba tellimus automaatselt tühiseks ja Ostjale tagastatakse Kauba eest makstud raha, millest on maha arvatud pangaülekandetasu (kui see on kohaldatav) ja tarnetasu (kui see on kohaldatav).
- Kui Ostja ei ole kauba eest tasunud ja kaupa ei ole tähtajaks kätte saadud või seda ei ole võimalik Ostjale tarnida, loetakse kauba tellimus automaatselt tühistatuks.
3. KAUBA TELLIMINE JA MÜÜGILEPINGU SÕLMIMISE HETK.
- Ostu-müügileping konkreetse Toote ostmiseks loetakse sõlmituks hetkest, mil Ostja on e-poes loonud ostukorvi, märkinud tarneaadressi või registreerunud kontole, valinud makseviisi ja kinnitanud, et on tutvunud käesolevate tingimustega, kinnitanud kauba tellimise ja tasub selle eest vastavalt käesolevates tingimustes sätestatud korrale. Kui ostja ei maksa tellitud kauba eest, loetakse, et kauba müügileping ei ole sõlmitud.
- Tellides kaupu ja kinnitades, et ta on käesolevate tingimustega tutvunud, kinnitab klient, et tal on õigus osta kaupu e-poest vastavalt käesolevates tingimustes sätestatud korrale, ning kinnitab, et ta on esitanud oma isikuandmed kauba tellimisel.
- Müüja tellimismenetlus peab andma Ostjale võimaluse kontrollida ja parandada vigu enne kauba tellimuse esitamist täitmiseks. Müüja soovitab Ostjatel hoolikalt kontrollida täitmiseks esitatud kaubatellimust.
- Pärast seda, kui Ostja on esitanud kauba tellimuse täitmiseks ja tasunud selle eest vastavalt käesolevate tingimuste punktis 2.3 sätestatud korrale, saadab Müüja Ostjale e-posti ja/või SMSi teel kinnituse kauba tellimuse täitmise kohta kontol märgitud e-posti aadressile ja/või SMS-sõnumile.
- Kui Müüja on tellimuse täitnud, teavitatakse Ostjat e-posti ja/või kontol määratud SMS-sõnumiga tellimuse täitmisest ja kauba lähetamisest.
- Tellimus registreeritakse ja salvestatakse e-poe andmebaasis ning seda saab vaadata Ostja kontol.
- Ostja mõistab, et kinnitatud kaubatellimused on valmis koheseks lähetamiseks ja antakse üle saatmiseks ning seetõttu ei ole võimalik makstud kaubatellimusi tühistada (tühistada) või korrigeerida.
- Tasumata tellimused, välja arvatud juhul, kui Ostja otsustab maksta Müüja kaupluses, tühistatakse automaatselt 24 tundi pärast tellimuse esitamist, kui Ostja ei võta selle aja jooksul ühendust klienditeenindusega ja ei lepi kokku kauba eest tasumises.
- Müüja jätab endale õiguse lükata tagasi Ostja poolt Müüjale täitmiseks esitatud kaubatellimus või üksiku kauba ühistellimuses olev kaup, kui ta ei ole võimeline kaupa müüma, ning teavitab sellest viivitamatult Ostjat e-posti ja telefoni teel või SMS-i teel Ostja kontole ning tagastab Ostjale Ostja poolt tasutud kauba hinna hiljemalt neljateistkümne (14) kalendripäeva jooksul, kui:
- Kaup ei ole Müüja laos või ei ole enam saadaval Müüjast sõltumatute asjaolude tõttu;
- e-poe süsteemi tehnilise vea tõttu, mis on seotud Toote hinnaga e-poes.
4. TOOTE KVALITEEDI GARANTII JA SÄILIVUSAEG
- Müüja garanteerib, et Müüja e-poes ostmiseks pakutavad kaubad on rahuldava kvaliteediga:
- vastab Müüja esitatud Kauba kirjeldusele ja on samade omadustega kui Kaup, mille Müüja on esitanud näidiseks või mudeliks, kui ta reklaamib või pakub Kaupu e-poes ostmiseks;
- sobib kasutamiseks, milleks seda tüüpi toodet tavaliselt kasutatakse;
- vastab kvaliteediomadustele, mis on üldiselt iseloomulikud samalaadsetele kaupadele ja mida ostja võib mõistlikult eeldada kauba olemuse ja kauba tootja, tema esindaja või müüja avalike avalduste, sealhulgas reklaami ja märgistuse põhjal kauba konkreetsete omaduste kohta.
- Müüja ei vastuta selle eest, et e-poes ostmiseks pakutava kauba suurus, kuju, värv või muud parameetrid fotodel ei pruugi vastata tegeliku kauba suurusele, kujule, värvile või muudele parameetritele, mis on tingitud Ostja poolt kasutatava ekraani omadustest või muudest tehnilistest põhjustest. Kauba ostmiseks peaks Ostja igal juhul tutvuma E-poes pakutava konkreetse Kauba kirjelduses esitatud teabega Kauba kohta (vt täpsemalt eeskirja punkt 2).
- Müüja antud kvaliteedigarantii ei piira ega piira Leedu Vabariigi õigusaktidest tulenevaid tarbija õigusi, kui ostetakse ebakvaliteetset toodet või teenust.
- Müüja garanteerib, et Müüja e-poes ostmiseks pakutavad kaubad on rahuldava kvaliteediga:
5. POOLTE ÕIGUSED JA KOHUSTUSED
- Ostjal on õigus kasutada e-kirja. poodi ja osta seal kaupu vastavalt käesolevatele tingimustele ning nõuda Müüjalt käesolevate tingimustega võetud kohustuste täitmist.
- Veebipoe kasutamisega, konto loomisega ja veebipoes pakutavate Kaupade ostmisega kinnitab Klient, et ta on õigusvõimeline füüsiline isik ja/või esindab seaduslikult kolmandat isikut, kelle nimel ta tegutseb, ning kohustub:
- esitama oma õige e-posti aadressi ja kontakttelefoninumbri ning muud EHRi kasutamiseks vajalikud kontaktandmed. Osta registreeritud kasutajana või vormistada ja esitada Toote tellimus. Konto registreerimine e-poes on keelatud. Poes kasutada kellegi teise isiku andmeid;
- mitte rikkuma käesolevates tingimustes sätestatud kohustusi ja mitte kuritarvitama Ostja käesolevate tingimuste kohaseid õigusi;
- kasutada Veebipoodi õiglasel ja õiglasel viisil, mitte häirida Veebipoe toimimist ja stabiilsust ja/või mitte kopeerida Veebipoe sisu, mitte eemaldada autoriõigusi või kaubamärke Veebipoe sisu koopiatest, mitte luua Veebipoe sisu põhjal elektroonilist või käsitsi rekonstrueeritud andmebaasi, mitte majutada Veebipoe sisu teistel veebilehtedel ning mitte muuta Veebipoest allalaaditud dokumentide sisu;
- mitte kasutada andmete vaatamiseks ja/või salvestamiseks automatiseeritud vahendeid ja/või täiendavat arvutiriistvara ja/või tarkvara, samuti mitte kasutada vahendeid, mis on mõeldud e-poe sisu ja/või kujunduse ja/või kaupade kirjelduste ja fotode töötlemiseks või nende kopeerimiseks, krüpteerimiseks, ümberprogrammeerimiseks, ülekandmiseks, ümbersuunamiseks muul viisil, kui e-poe funktsioonid lubavad;
- kaitsma Ostja sisselogimisandmeid kolmandate isikute eest, välja arvatud Ostja poolt volitatud isikud, kes esindavad Ostjat Veebipoe kasutamisel ja seal kaupade ostmisel, ning nende kadumise või kolmandatele isikutele teatavaks saamise ja/või sisselogimisandmete loata avalikustamise, varguse või loata kasutamise korral viivitamatult teavitama Müüjat.
- teavitama Müüjat kõigist muudatustest Ostja e-poes registreerimiseks esitatud andmetes või uuendama neid iseseisvalt Ostja e-poe kontol;
- tasuda Müüjale e-poes tellitud kaupade ja muude tasuliste teenuste eest vastavalt käesolevates tingimustes sätestatud korrale;
- kontrollida ostetud kaupa ja veenduda, et saadud kaup on Ostja poolt tellitud kaup, enne selle kasutamist, sealhulgas kokkupanekut, paigaldamist jne (täpsemalt vt Tingimuste punkt 2.11);
- peab täitma muid käesolevas eeskirjas ja Leedu Vabariigi õigusaktides sätestatud kohustusi.
- Müüja kohustub täitma käesolevates tingimustes sätestatud kohustusi ja võimaldama Ostjal e-poodi nõuetekohaselt kasutada ning tegema kõik endast oleneva, et e-pood toimiks tõrgeteta ja oleks Ostjale alati kättesaadav.
- Müüja kohustub austama klientide privaatsust ja töötlema nende isikuandmeid rangelt kooskõlas õiguslike nõuete ja Müüja poolt vastu võetud privaatsuspoliitikaga.
- Müüjal on õigus omal äranägemisel ajutiselt piirata või lõpetada Ostja e-poe kasutamine ja kaupade ostmine, sealhulgas muuta Ostja poolt e-poes esitatud andmeid või tühistada Ostja e-poe konto ning keelata Ostjal uuesti e-poes registreeruda, kui:
- Ostja rikub neid reegleid ja/või sooritab muid keelatud tegevusi, mis on vastuolus Leedu Vabariigi õigusaktidega ja/või heade kommete ja eetikaga või rikub muul viisil kolmandate isikute õigusi;
- Müüja teostab e-poe hooldust ja/või uuendusi;
- Ostja võib e-poe kasutamisega põhjustada (ennetavalt) või kahjustada Müüjat, tema mainet, teisi Ostjaid ja/või kolmandaid isikuid ja/või kui see on vajalik Müüja, teiste Ostjate ja/või kolmandate isikute õiguste ja õigustatud huvide kaitsmiseks.
- Müüjal on õigus kasutada kolmandaid isikuid käesolevate tingimustega seotud toimingute tegemiseks ning loovutada oma käesolevatest tingimustest tulenevad õigused ja kohustused kolmandatele isikutele ilma Ostjat sellest teavitamata.
6. KAUBA VAHETAMINE JA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE
- Ostjal on õigus 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul ostu-müügilepingust taganeda ja tagastada või asendada sobiva kvaliteediga kaup ilma põhjendusi esitamata ja muid kulusid kandmata, arvestades käesolevate tingimuste punktis 6.9 sätestatud erandeid, vastavalt käesoleva tingimuste punktis 6.3 sätestatud selle õiguse kasutamise korrale.
- Ostja õigus lepingust taganeda ja rahuldava kvaliteediga kaup tagastada või asendada ei kehti ostu-müügilepingute (kaupade tellimuste) puhul:
- Kaubad, mis on valmistatud Ostja konkreetsete juhiste järgi, mis ei ole eeltoodud ja mis on valmistatud vastavalt Ostja isiklikule valikule või juhistele, või kaubad, mis on selgelt kohandatud Ostja isiklikele vajadustele;
- pakendatud kaubad, mis on pärast tarnimist lahtipakitud ja mida ei saa tervislikel või hügieenilistel põhjustel tagastada;
- Kaubad, mis oma olemuselt on pärast tarnimist teistest kaupadest eristamatud.
- Ostja, kes soovib kasutada käesolevate tingimuste punktis 6.1 sätestatud taganemisõigust, peab hiljemalt 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates päevast, mil ostja võtab tellitud kaubad vastu, või kui ühes kaubatellimuses on tellitud mitu kaupa, siis alates päevast, mil ostja võtab vastu viimase tellitud kauba ühes kaubatellimuses, edastama müüjale e-posti teel järgmise teabe. Müüja saadab e-poes märgitud e-posti aadressile vabas vormis taotluse Kauba tagastamiseks või asendamiseks koos kauba eest tasumist tõendava dokumendi koopiaga (käibemaksuarve või maksetehingu väljavõte).
- Kui Ostja kasutab oma taganemisõigust vastavalt käesoleva lepingu punktis 6.3 sätestatud menetlusele, lõpevad poolte kohustused täita ostu-müügilepingut, välja arvatud Ostja kohustus täita ostu-müügilepingut vastavalt käesoleva lepingu punktides 6.5-6.6 sätestatud menetlusele. 6.6 – 6.7 käesolevate Tingimuste punktides 6.6 – 6.6.6 sätestatud korras Müüjale Kaubad tagastada (kui Kaubad on saadud enne taganemisõiguse kasutamist) ja tasuda Müüjaga Ostjale osutatud teenuste või lisalepingute alusel soetatud Kaupade eest (kui Ostjale olid osutatud teenused osutatud enne taganemisõiguse kasutamist või lisalepingute alusel soetatud Kaupade eest) ning maksta Müüjale tagasi Kaupade eest makstud raha ja nende Ostjale tarnimise kulud vastavalt käesolevate Tingimuste punktides 6.7 sätestatud korrale.
- Kui ostja kasutab oma taganemisõigust vastavalt käesolevate tingimuste punktis 6.3 sätestatud menetlusele, lõpetatakse automaatselt ja ilma täiendavate kuludeta ostjale lisalepingud, mille alusel ostja ostab kaupu või teenuseid seoses olemasoleva müügilepinguga ning mida müüja või mõni muu isik tarnib või osutab vastavalt müüja lepingule, ilma et ostjale tekiksid täiendavad kulud. Ostja on kohustatud hüvitama Müüjale proportsionaalselt täiendavate lepingute alusel soetatud teenused või kaubad, mis on ostja poolt ostjale esitatud enne, kui ta on Müüjale esitanud taganemisavalduse vastavalt käesolevate tingimuste punktis 6.3 sätestatud menetlusele.
- Kui Ostja on esitanud käesoleva eeskirja kohase kauba tagastamise või asendamise taotluse, peab ta viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates sellise taotluse esitamisest Müüjale, saatma või andma tagastatud kauba Müüjale või Müüja poolt volitatud teisele isikule üle Ostja kulul. Ostja kannab kõik kaupade tagastamisega seotud otsesed kulud.
- Kui Ostja tagastab Kauba vastavalt käesolevate tingimuste punktis 6.6 sätestatud menetlusele, tagastab Müüja Ostjale hiljemalt 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates tagastatud Kauba kättesaamisest pärast selle kvaliteedi hindamist kõik Ostja poolt Kauba eest makstud summad, välja arvatud käesolevate tingimuste punktis 6.9 sätestatud erandid, ning Kauba Ostjale tarnimise kulud, välja arvatud Ostja poolt tavapäraselt Müüja poolt pakutavast kõige odavamast tarneviisist erineva tarneviisi valimisega seotud lisakulud.
- Ostja poolt tagastatud kaup peab olema kahjustamata, originaalpakendis, puhas ja korras (autentsete etikettide ja kaitsekottidega ning komplektis, koos kõigi müüdud lisaseadmetega, koos kasutusjuhendi ja garantiidokumendiga (kui on), ilma kaubandusliku väljanägemise kaotuseta (etiketid terved, kaitsekile lahti rebimata jne) ja kasutamata.
- Müüjal on õigus keelduda Ostja poolt tagastatud kauba vastuvõtmisest, kui tagastatud kaup ei vasta käesolevate eeskirjade punktis 6.8 sätestatud nõuetele, mis on tingitud Ostja tegevusest, mis ei ole vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimivuse kindlaksmääramiseks, või kui kaup ei sobi tagastamiseks käesolevate eeskirjade punktis 6.2 sätestatud põhjustel.
- Kui Ostja ostab ebapiisava kvaliteediga Kauba, tuleb puudused kõrvaldada, defektne Kaup tuleb asendada või tagastada allpool sätestatud korras ja vastavalt Leedu Vabariigi õigusaktides sätestatud nõuetele.
- Kui Ostja on ostnud ebapiisava kvaliteediga Kauba ja on selle märkinud kauba üleandmis- ja vastuvõtudokumendis (vt reeglite lk 2.11) või kui kauba ebapiisav kvaliteet tuleneb kauba ostmise ajal esinenud tootmisveast või tootja spetsifikatsioonide mittevastavusest, võib Ostja kauba tagastada ja omal valikul nõuda Müüjalt:
- parandab kauba puudused mõistliku aja jooksul tasuta, kui puudused on kõrvaldatavad;
- vähendada vastavalt kaupade hinda;
- asendada kaup samasuguse kvaliteediga kaubaga, välja arvatud juhul, kui puudused on väiksemad või tulenevad ostja süüst;
- tagastada kauba eest makstud hind ja taganeda müügilepingust, kui ebapiisava kvaliteediga kauba müük kujutab endast müügilepingu olulist rikkumist;
- müügileping ühepoolselt lõpetada, välja arvatud juhul, kui kauba puudus on väike, ja nõuda makstud hinna tagastamist.
- Ostja võib valida ainult ühe käesolevate tingimuste punktis 6.11 sätestatud õiguskaitsevahenditest ja peab teavitama Müüjat oma valikust, teatades sellest Müüjale käesolevate tingimuste punktis 6.13 sätestatud korras. Kui pärast seda, kui ostja on valinud tingimuste punktis 6.11 sätestatud õiguskaitsevahendi, ei ole müüjal võimalik seda rakendada, pakub müüja alternatiivset õiguskaitsevahendit, mis on sätestatud tingimuste punktis 6.11. Ostjal ei ole õigust valitud õiguskaitsevahendit muuta. Ostjal ei ole õigust müügilepingut ühepoolselt lõpetada, kui puudus on väike.
- Ostja, kes soovib kasutada käesolevate tingimuste punktis 6.11 sätestatud õigust tagastada mitterahuldava kvaliteediga kaup, peab esitama Müüjale e-poes määratud e-posti aadressile vabas vormis taotluse mitterahuldava kvaliteediga kauba tagastamiseks, märkides ära ühe käesolevate tingimuste punktis 6.11 sätestatud õiguskaitsevahendi valiku, ning esitama Müüjale koos taotlusega koopia kauba eest tasumist tõendavast dokumendist (käibemaksuarve koopia või maksetehingu väljavõte).
- Ostjale tagastatakse raha defektsete Kaupade eest 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul pärast seda, kui Müüja on saanud Ostjalt teate defektsete Kaupade kohta, ja kui Ostja ei ole Kaupu Müüjale tagastanud, arvestatakse käesolevas punktis sätestatud tähtaega alates Kaupade Müüjale tagastamise kuupäevast. Nende tingimuste aktsepteerimisega nõustub Ostja sellega, et raha tagastatakse Ostja pangakontole, kui Ostja ja Müüja ei ole kokku leppinud teisiti.
7. ARUANDEKOHUSTUS
- Müüja vastutab e-kaubanduse eest. Poe ja teenuste osutamise häirete ning sellest tuleneva kahju eest Ostjale või kolmandatele isikutele ainult juhul, kui selline kahju on põhjustatud Müüja tahtlikust tegevusest.
- Ostja vastutab e-poe kasutamise kaudu toime pandud õigusvastaste tegude eest, sealhulgas, kuid mitte ainult, Ostja poolt konto registreerimisel ja/või toote tellimisel esitatud isikuandmete õigsuse eest. Ostja mõistab ja tunnistab, et ta vastutab oma andmete, sealhulgas isikuandmete edastamise eest kolmandatele isikutele. Kui kolmas isik kasutab e-poodi (kasutades Kliendi andmeid), loetakse Müüjat Kliendiks ja Klient vastutab kõigi sellega seotud kohustuste eest.
- Müüja ei vastuta e-poe tegevusetuse ja teenuse osutamata jätmise või ebapiisava osutamise ja/või Ostjale tekitatud kahju eest, kui see on tingitud kolmandate isikute süüst või asjaoludest, mida Müüja ei saa mõistlikult ette näha ega vältida nende asjaolude või nende tagajärgede tekkimist.
- Müüja on vabastatud igasugusest vastutusest juhul, kui Ostja kannab kahju seetõttu, et Ostja ei ole tegelikult lugenud neid tingimusi, privaatsuspoliitikat ja/või muud teavet, mis on Ostjale e-poes konkreetse Toote kirjelduses esitatud.
8. LÕPPSÄTTED
- Lepinguosalised võivad vahetada teavet elektrooniliselt ning selline teabevahetus loetakse nõuetekohaseks ja kirjaliku dokumendiga samaväärseks. Kogu e-poe teenuste kasutamisega ja/või kaupade ostu- ja müügilepingute täitmisega seotud teabevahetus toimub järgmiselt:
- Ostja saadab kõik teated, taotlused, nõudmised ja küsimused järgmisel e-posti aadressil. Poe keskkonnas Kontakt märgitud e-posti aadressile;
- Müüja saadab kõik teated ja muu teabe Ostjale Ostja kontol või Toote tellimuses märgitud e-posti aadressile, mis loetakse Ostja poolt kättesaaduks 12 tunni möödumisel teate saatmisest;
- Samuti loetakse, et Ostjat on nõuetekohaselt teavitatud Müüja käesolevate tingimuste kohastest teadetest, kui asjakohane teave on Ostjale edastatud helistamise ja/või SMS-i teel Ostja kontol märgitud telefoninumbrile või kauba tellimuse esitamise ajal.
- Eeskirjad on koostatud kooskõlas Leedu Vabariigi õigusaktidega.
- Kõik käesoleva eeskirja kohaldamisest tulenevad erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul kokkuleppele ei jõuta, lahendatakse vaidlused Leedu Vabariigi seadustega kehtestatud korras.
- Ostja, kes ei nõustu Müüja vastusega Ostja kirjalikule kaebusele, võib esitada oma taotluse/kaebuse e-poest ostetud kauba kohta riiklikule tarbijakaitseametile (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, e-post: [email protected], tel. 85 262 67 51, faks: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius). (85) 279 1466, veebilehel www.vvtat.lt (samuti riigi tarbijakaitseameti territoriaalüksused maakondades) või EGS platvormil https://ec.europa.eu/odr/ oleva avalduse vormi täitmisel .
- Lepinguosalised võivad vahetada teavet elektrooniliselt ning selline teabevahetus loetakse nõuetekohaseks ja kirjaliku dokumendiga samaväärseks. Kogu e-poe teenuste kasutamisega ja/või kaupade ostu- ja müügilepingute täitmisega seotud teabevahetus toimub järgmiselt:
Vastutuse piiramine
Enne meie veebipoes müüdava kosmeetikatoote kasutamist lugege hoolikalt selle koostisosi. Veenduge, et te ei ole ühegi koostisosa suhtes allergiline või tundlik. Tooted võivad sisaldada aineid, mis võivad mõnel inimesel põhjustada nahaärritust või allergilisi reaktsioone. Kui te ei ole kindel, kas toode sobib teie nahaga, soovitame enne kasutamist teha nahatundlikkuse testi väikesel kehapiirkonnal.
Kõik kosmeetikatoodete koostisosade kirjeldused selles e-poes on ainult teavitamise eesmärgil. Kuigi me püüame tagada, et esitatud teave oleks õige ja ajakohane, ei võta me vastutust mis tahes vigade või ebatäpsuste eest teabes ega ka mis tahes tagajärgede eest, mis võivad tuleneda sellele teabele tuginemisest. Enne toodete kasutamist kontrollige alati märgistust ja kasutusjuhendit otse toote pakendil või võtke täieliku ja usaldusväärse teabe saamiseks ühendust tootjaga.